پاکت کامپوزیت چند لایه

کیسه کامپوزیت در حال حاضر از بهترین و کم هزینه ترین گزینه ها جهت بسته بندی محصولات صنایع غذایی و خوراک دام وطیور ومواد معدنی وسایر موارد مشابه می باشد . کیفیت بالا و تنوع چاپ و نوع دوخت، این محصول را در مقایسه باسایر کیسه ها در موقعیت بهتری قرار میدهد .
انواع کیسه کامپوزیت 3لایه که شامل یک لایه کیسه از جنس پلی پروپیلن و یک لایه از جنس پلی اتیلن و یک لایه از  جنس کاغذ بهداشتی یا  oppمی باشد .
این نوع از پاکت ها بدون محدودیت در سایز رنگ و تراکم نسبت به نیاز مصرف کنندگان تولید می شود.
از خواص این محصول میتوان به دارا بودن دهانه و کاست اشاره کرد. این محصول جهت استفاده برای شرکتهایی که از دستگاه های پرکن استفاده می نمایند پیشنهاد میگردد،که باعث سرعت عمل در مرحله پرکن می شود.
جهت بسته بندی : انواع شیرخشک و پودرآب پنیر، کنسانتره، بذر و کود، مواد غذایی، خوراک دام و طیور و آبزیان، مواد معدنی، پودرهای مکانیزه، بنتونیت، چسب کاشی، مواد شیمیایی، فسفات ها، سولفات ها، کربنات ها، پیگمنت ها می باشد.

امروزه صنعت بسته بندی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در صادرات و جذب مشتری و بالا بردن فروش محصولات می باشد. هرچه بسته بندی محصول ارائه شده جذاب تر و با کیفیت تر باشد، احتمال خرید محصول از طرف مشتری افزایش می یابد. شرکت چاپ و بسته بندی زرین کیسه نام آور با بهره مندی از متخصصان مجرب در زمینه طراحی و چاپ انواع بسته بندی های مختلف از قبیل کیسه های کامپوزیت 3لایه، کیسه های مدرن کامپوزیت، با طراحی اختصاصی مشتری فعالیت می کند.
شرکت تولیدی زرین کیسه نام آور تولید کننده انواع پاکت های کامپوزیت، جهت بسته بندی محصولات مواد غذایی و صنعتی ، شیمیایی شامل خوراک دام و طیور و آبزیان، انواع چسب های گرانول ،مواد شیمیایی، کود های کشاورزی، می باشد. این پاکت ها از سه لایه گونی، پلی اتیلن و کاغذ تشکیل شده اند که بسته به نوع کاغذ استفاده شده به سه نوع  پاکت کامپوزیت سفید وکرافت  و سه لایه صدفی تقسیم بندی میگردد.

خواص پاکتهای کامپوزیت: مقاوم در برابر رطوبت و اشعه خورشید، زیبا، چاپ با کیفیت  بالا، مقاوم در برابر ضربه می باشد. همچنین این پاکت ها قابلیت نفوذناپذیری آب را داشته و از نفوذ آب به داخل پاکت جلوگیری میکند.
 این پاکتها درعرض های مختلف و همچنین از ارتفاع 40 سانتیمتر الی 116 سانتیمتر تولید می گردد. با توجه به ابعاد کیسه و حجم ماده پر کننده این کیسه ها از سایز 5 کیلوگرمی تا 25 کیلوگرمی قابلیت تولید دارند.
چاپ پاکت کامپوزیت: این شرکت علاوه بر تولید پاکت ، توانایی چاپ تا حداکثر 6 رنگ با کیفیت بسیار بالا را نیز دارد. این کیسه ها به صورت چاپ با کلیشه ژلاتینی و دستگاه فلکسو با بالاترین کیفیت چاپ می شوند . شایان ذکر است کیسه های کامپوزیت کاغذی بدون چاپ و یا به صورت تک رنگ قابل تولید می باشد. تعداد در رنگ و نوشته ها در تیراژ کلی این کیسه ها قابلیت تغییر دارند.
قابلیت چاپ تصویر بر اساس سلیقه ی مشتری و طرح دلخواه وجود دارد .

درباره ما :

مجموعه …، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع … آغاز کرد. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

مدیر مجموعه نام برند شما

نام مدیر مجموعه

اسکرول