سفره کاغذی مجلسی

سفره کاغذی یکبار مصرف از تیشو و پلی اتیلن تهیه می گردند و با نقش و نگارهای مختلفی تزیین شده اند. تولید سفره یکبار مصرف کاغذی با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیشتر افراد از لوازم و تجهیزات مختلف یکبار مصرف جهت سهولت زندگی مردم، می تواند بازدهی بالایی داشته باشد. یکی از کاربردی ترین لوازم یکبارمصرف که به بهداشت خانوار کمک بسیاری کرده است، سفره کاغذی یکبار مصرف است. استفاده از سفره های یکبار مصرف سبب می شود که زمان برای پاک کردن و تمیز کاری سفره اختصاص داده نشود و به آسانی در مهمانی ها از آن استفاده شود. همینطور این سفره ها در طرح و رنگ بندی های متنوع تولید شده اند و با قیمت مناسبی به مشتریان عرضه می شوند. سفره یکبار مصرف کاغذی یکی از جدید ترین نمونه های سفره است که با توجه به شکل و ظاهری که دارد در بازار با استقبال خوبی مواجه شده است. شرکت زرین کیسه نام آور با تولید سفره یکبار مصرف کاغذی خوب و با کیفیت درکشور توانسته است با ارائه این محصولات در بازار توجه مشتریان را به سمت خود جلب کند

شرکت زرین کیسه نام آور تولید کننده انواع سفره های یکبار مصرف اعم از سفره های نانوونی و کاغذی میباشد؛ این سفره ها در عرض ها و با طرح های مختلف و رنگ بندی زیبا تولید شده است. مزیت این سفره ها در این است که از مرحله چاپ تا بسته بندی همگی در یک مکان انجام میشود. این سفره ها قابلیت نفوذ ناپذیری آب را داشته واز استحکام خوبی برخوردار میباشند.
سفره تولیدی در شرکت زرین کیسه با برند عالی نقش میباشد که از لحاظ کیفیت در حد عالی بوده و رضایت مشتری را جلب مینماید.
محصولات تولیدی این شرکت موفق به کسب مجوزهای بهداشتی و تولیدی از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گردیده است

سفره کاغذی یکبار مصرف چه مزایایی دارد ؟
امروزه شاهد استفاده از سفره های یکبار مصرف در مهمانی ها، مجالس، رستوران ها، سفره خانه ها و … می باشیم. دلیل اصلی این موضوع این است که استفاده از این سفره ها راحت است و پس از استفاده نیز نیازی به تمیز کاری و شستشو ندارد و دورانداخته می شود.استفاده بسیار آسان و امکان جمع کردن پس مانده ها در کمترین زمان ممکن ، نیازی به شستشو یا تمیز کردن آن وجود ندارد.
سفره کاغذی ارزان و مقرون به صرفه است.
تولید کنندگان این محصولات را به صورت عمده و در حجم بالا عرضه می کنند تا افراد بتوانند به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند. قیمت از جمله مولفاتی است که ما را در تشخیص نمونه های مرغوب یاری می کند. این شرکت با توجه به محصولات با کیفیتی که ارائه می دهد توانسته است به خوبی رضایت مصرف کنندگان خود را جلب کند.

درباره ما :

مجموعه …، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع … آغاز کرد. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

مدیر مجموعه نام برند شما

نام مدیر مجموعه

اسکرول