بک شیت لمینت

توليد بکشیت لایه غير قابل تنفس روی پارچه، صنعت مهمي در كشور به شمار مي رود و ما مفتخريم كه بخش اعظمي از نياز بازار به اين محصول را تامين مي كنيم.. بکشیت كه در عرضهاي بسيار متنوعي توليد مي شود، داراي كاربردهاي فراواني از جمله بك شيت مورد استفاده در انواع پوشك کامل مي باشد،که داراي قابليت هاي بسياري است كه رقابت با آن را بسيار دشوار كرده است. از جمله مي توان به صرف جويي در چسب مصرفي براي توليد كنندگان نوار و پوشك اشاره كرد.

پوشک وسیله ای جهت استفاده کودکان و سالمندان می باشد که از الیاف قابل جذب تولید می گردد عموما پوشک ها در انواع مختلف قابل شستشو و یکبار مصرف ساخته می گردند. علاوه بر دوگروهی که جهت مصرف این محصول نام برده شد بیماران بعد از عمل جراحی های ویژه و همچنین افراد دارای معلولیت نیز از این محصول استفاده می کنند. نوار بهداشتی پارچه ای مخصوص که شبیه پوشک نوزادان و کوچکتر از آن می باشد که جهت استفاده بانوان می باشد. نوار بهداشتی از سمت بیرونی دارای چسب بوده که داخل لباس می چسبد و ساکن باقی می ماند نوار بهداشتی های امروزی استریل و از الیاف های مصنوعی و توده پنبه و مواد جاذب ساخت می شوند. 

ماده اولیه اصلی تولید این محصولات خمیر پا لپ می باشده که از طریق واردات تامین می گردد و خود از نوعی درختان سوزنی برگ که در آمریکای شمالی و جنوبی رشد می کنند تولید می گردد. عمده مشکل این صنعت در کشور وارداتی بودن مواد اولیه تولید و فرسوده بودن ماشین آلات فعلی تولید و سطح تکنولوژی پایین آنها می باشد که بررسی دقیق و انتخاب ماشین آلات به روز و با تکنولوژی بالا و تامین مواد اولیه با کیفیت تولید این محصول در کشور دارای بازار مناسبی بوده و از نظر سود آوری صنعت مناسبی جهت سرمایه گذاری می باشد.

درباره ما :

مجموعه …، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع … آغاز کرد. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

مدیر مجموعه نام برند شما

نام مدیر مجموعه

اسکرول