استروک لیوان کاغذی

کاغذ استروک به کاغذهای پلی‌اتیلن چاپ‌دار و برش خورده گفته می‌شود که برای ساخت لیوان کاغذی و دیگر ظروف یکبار مصرف استفاده می‌شوند. این نوع کاغذ را می‌توان بر اساس کیفیت، تولیدکنندگان و طرح و کیفیت چاپ دسته بندی کرد در این قسمت درباره هر یک از این دسته‌بندی‌ها توضیح خواهیم داد.
کاغذ استروک بر اساس تولیدکنندگان آن، به دو دسته داخلی و وارداتی دسته‌بندی می‌شود. کاغذ پلی‌اتیلن کره یکی از کاغذهای باکیفیت و مرغوب است که در تولید کاغذ استروک مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین قیمت آن در برابر کیفیتی که دارد، موجب شده تا راندمان مناسبی داشته باشد. البته کاغذ استروک داخلی از نظر کیفیت به پای محصولات کره‌ای نمی‌رسد، اما می‌تواند با کاغذ چینی رقابت کند.

کاغذ استروک بر اساس طرحی که روی آن چاپ می‌شود، به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم‌ بندی می‌شود. کاغذ استروک با طرح عمومی روی این کاغذها یکسری طرح‌های متداول و پرطرفدار وجود دارد و در بسیاری از مکان‌ها و رویدادها به کار برده می‌شود. طرح‌های عمومی کاغذ استروک، رنگ‌بندی‌های جذابی دارند و بیشتر با تم قهوه و چای چاپ می‌شوند. تیراژ تولید چنین طرح‌هایی بالاست و در مقایسه با طرح‌های اختصاصی، قیمت مقرون ‌به صرفه‌ای دارند. کاغذ استروک با طرح اختصاصی این نوع کاغذ استروک به سفارش مشتری تولید می‌شود و طرح روی آن طبق نظر مشتری است. طرح‌های اختصاصی می‌توانند بر اساس یک برند، رویداد، تم و بسیاری موارد دیگر انتخاب شوند .  برای چاپ روی این کاغذها، شیت یا رول کاغذ وارد دستگاه افست شده و طرح عمومی یا اختصاصی روی آن چاپ می‌شود. کیفیت چاپ کاغذ استروک، بستگی به نوع کاغذ، نوع دستگاه و رنگ مورد استفاده برای آن دارد

گرماژ استروک لیوان کاغذی
یکی از فاکتورهای مهم دیگر در تعیین قیمت استروک لیوان کاغذی، گرماژ کاغذ است. به جرم کاغذ در واحد سطح گرماژ می‌گویند که جرم را با واحد گرم و سطح را با واحد مترمربع در نظر می‌گیرند؛ به عنوان مثال هنگامی‌که صحبت از کاغذ ۸۰ گرمی‌می‌شود، یعنی یک مترمربع از این کاغذ، جرمی برابر با ۸۰ گرم دارد. کیفیت کاغذ و گرماژ آن با یکدیگر رابطه مستقیمی دارند؛ یعنی هر قدر گرماژ کاغذ بیشتر باشد، کیفیت کاغذ نیز بهتر می‌شود . به همین علت لیوان کاغذی که گرماژ بیشتری دارد ، باکیفیت تر است و بنابراین قیمت گران تری نیز دارد ، لیوان کاغذی در گرماژ های متنوع      198 ، 208 ، 218 در بازار موجود است .
فروش استروک لیوان کاغذی به چه صورت هست؟
پالت استروک لیوان کاغذی، شامل تعدادی کاغذ استروک آماده است. که بسته به ابعاد لیوان کاغذی مورد نظر، تعداد آن‌ها روی هر شیت  فرق می‌کند طرح‌های چاپ شده هستند. که فقط باید آن‌ها را در اختیار دستگاه دوخت لیوان کاغذی قرار دهیم تا محصول نهایی به سرعت آماده شود

درباره ما :

مجموعه …، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع … آغاز کرد. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

مدیر مجموعه نام برند شما

نام مدیر مجموعه

اسکرول